کجا و چگونه فروش لوازم یدکی را شروع کنم؟

۲ بازديد
سرمایه اولیه برای راه اندازی لوازم یدکی خودرو
برای راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی خودرو علاوه بر هزینه های رهن و اجاره مغازه که بسته به مکان و موقعیت ملک از قیمت های متفاوتی برخوردار است به قفسه بندی و یک کانتر برای فروشنده نیاز دارید و به دستگاهها و تجهیزات چندانی نیاز نداشته یا بهتر است بگوییم به لوکس کاری مغازه وابسته نیست ، هر چند طراحی مغازه ای شیک و مشتری پسند در جذب مشتری بسیار کارآیی دارد.
 
هزینه اولیه برای لوازم یدکی
برای خرید لوازم یدکی خودرو به سرمایه ای بالا نیاز دارید که بسته به مساحت مکان راه اندازی کسب و کار متفاوت است. با توجه به افزایش قیمت سرسام آور خودرو در سال ۹۸ به سرمایه ای حداقل در حدود ۱۰۰الی ۲۰۰ میلیون تومان برای یک مغازه حدوداً ۲۰ متری نیاز خواهید داشت.البته نوع استفاده از فضا نیز بسیار مهم است.
 
 
 
اگر سرمایه اولیه نداشته باشم چکار کنم؟
در این صورت می توانید تنها هزینه فروشگاه و یا مغازه را پرداخت کنید و به عنوان واسطه با نمایندگی لوازم یدکی خودرو های داخلی یا خارجی را اخذ نموده و به صورت واسطه ای کار کنید.سود حاصل از فروش واسطه ای بر اساس توافق طرفینی محاسبه و پرداخت می شود.
 
 
مکان مناسب برای راه اندازی فروش لوازم یدکی خودرو
پیشتر در مقاله ای مجزا به “ معیار هایی برای مکان یابی مشاغل ” پرداختیم و توصیه می کنیم حتماً این مقاله بی نظیر را مورد مطالعه قرار دهید تا با معیارهای فوق العاده ای در انتخاب مکان مناسب کسب و کار خود آشنا شوید. با این وجود برخی مکان های مناسب برای راه اندازی یدک فروشی خودرو را به شرح ذیل توصیه می کنیم:
 
راسته و ردیف صنف قطعه فروشان ، هر چند از رقابت بسیار بالایی برخوردار است و رقیبان جدی در آنجا خواهید داشت اما بهتر است بدانید از همان روز های اولیه شروع کسب و کار خود ، مشتریان وارد مغازه شما می شوند و ترافیک پای این نواحی بسیار به فروش روزهای اولیه کار شما کمک می کند.
نزدیکی صنف تعمیر کاران و مکانیکی ها ، یکی از بهترین مکان های راه اندازی شغل فروش قطعات خودرو است.
در مکان های شلوغ و پر تردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.