توضیحات جامع شغل فروش لوازم یدکی

۲ بازديد
درآمد ماهیانه لوازم یدکی
درآمد ماهیانه لوازم یدکی بر اساس حجم فروش ماهانه ، میزان تخفیف های ارائه شده از طرف کارفرما ، و حاشیه سود محصول ارائه شده مشخص می شود.
 
 
 
حاشیه سود لوازم یدکی خودرو
با توجه به تحقیقات میدانی و و بررسی های به عمل آمده از صاحبان این کسب و کار و با توجه به موقعیت مکانی فعالیت شما ، بین ۱۵ الی ۳۰ درصد بطور میانگین حاشیه سود شغل لوازم یدکی خودرو برآورد می گردد که در نوع خود می تواند فوق العاده باشد.
البته باید توجه نمایید در تهران و مراکز استان ها به دلیل رقابت بالا بین فروشندگان لوازم یدکی و ارائه تخفیف های مناسب ، این حاشیه سود کمتر بوده ، در عوض در شهرستانها به دلیل دوری از مراکز توزیع عمده و کمتر رقابتی بودن بازار ، این حاشیه سود می تواند بالاتر برآورد گردد هر چنید حجم فروش روزانه آنا غیر قابل قیاس است و فرصت های شغلی این کسب و کار در تهران و سایر مراکز استان بسیار مساعد تر از شهرستان های کوچک است.
 
 
چالش های شغل فروش لوازم یدکی خودرو
در صورتیکه در زمینه بازاریابی منفعلانه عمل کنید باید منتظر خواب سرمایه باشید و اجناس شما دیر به دیر نقد شود ، هر چند در شرایط تورم همین مسأله می تواند به صاحبان این کسب و کار در اثر گرانتر شدن لوازم یدکی که با قیمت قبل از تورم تهیه شده اند ، سد خوبی برساند.
وجود رقابت بسیار زیاد در این کسب و کار ( مانند اکثر مشاغل سنتی در ایران) این بازار را وارد رقابتی سخت نموده و گاهی ممکن است دخل و خرج صاحبان خود را با مخمصه مواجه کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.