یکی از بهترین کشور های خودرو ساز جهان

۲ بازديد
آلمان مهمترین کشورهای خودروساز در جهان
 
آلمان یکی از اولین کشورهایی است که در زمینه خودروسازی فعالیت می‌کند و محصولات آن از کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند و در اقصی نقاط دنیا طرفداران مخصوصی دارد. خودروسازی بنز، بی ام و، پورشه، آئودی و فولکس‌ واگن از معروف‌ترین کارخانجات خودروسازی آلمانی شناخته می‌شوند که علاوه بر تولید خودرو لوازم یدکی نیز صادر می‌کنند. 
 
 
 
خودرو و لوازم یدکی بنز 
 
بنز یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خودروسازی در آلمان است که تقریبا قدیمی‌ترین آن نیز شناخته می‌شود. شرکت بنز در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و موتور فعالیت می‌کند؛ اما بیشترین تخصص آن روی ساخت خودرو است. خودروهای بنز قدرت موتور و سیستم تعلیق بالایی دارند. از آن‌جایی که خودرو بنز از سیستم پیچیده‌ای ساخته شده است؛ قطعات و لوازم آن از اهمیت بالایی برخوردارند. لوازم یدکی بنز باید متناسب با نوع آن باشند و همین‌طور کیفیت بالایی داشته باشد. لوازم یدکی بنز عموما در فروشگاه‌های انحصاری بنز عرضه می‌شوند. 
 
 
 
خودرو و لوازم یدکی بی ام و  
 
بی ام وی سری دیگری از خودروهای آلمانی است که طرفداران زیادی دارد. طراحی بدنه و اتاق داخلی بی ام و با استفاده از امکانات پیشرفته‌ای انجام شده و همین موتور آن قدرت بالایی دارد. لوازم یدکی بی ام و نیز مانند بنز باید اصل و اورجینال باشد تا در زمان خرابی قطعات آن مشکلات زیادی ایجاد نکند. لوازم یدکی بی ام و معمولا توسط کارخانه بی ام و یا زیر مجموعه‌های آن تولید شده و به سراسر دنیا صادر می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.