رونق فروش لوازم یدکی خودرو

۳ بازديد
دلایل رونق فروش لوازم یدکی خودرو
کشور ایران در صنعت خودرو با تمامی کشورهای جهان فرق دارد و قوانین سرسختانه حاکم بر خودروسازان سایر نقاط دنیا را بر صنعت خودرو خود وضع نمی کند و این سبب شده تا گاهی خودروهایی با کارکرد چند دهه ای نیز در خیابان های ما در تردد باشند و تا سالها به جای نوسازی ، هزینه های تعویض قطعات و تعمیر را بر صاحبان خود تحمیل کرده و همین مسأله زمینه رونق فروشندگان لوازم یدکی خودرو را فراهم نموده است.
تبدیل شدن خودرو به یک کالای ضروری در فرهنگ ایران سبب شده تا افراد ، تحت کمترین شرایطی زیر بار از کار افتادگی خودرو خود نرفته و هر چه سریعتر در صدد مرمت و تعمیر و جایگزینی قطعات آن برآیند.
تنوع خودروهای موجود در بازار اعم از خودرو های داخلی و خارجی و کثرت قطعات مورد استفاده در هر یک خوردو و عدم کیفیت برخی از قطعات یدکی خودرو ، نیاز به تعمیرت خودرو را بیش از پیش نموده است.
شرایط تورمی کشور بر خلاف اکثر مشاغل ، یک پشتوانه و قوت قلب برای صاحبان این کسب و کار است و گاهی از محل تورم ، سود بسیار زیادی نصیب صاحبان این کسب و کار می شود.
هر چند شغل فروشندگی لوازم یدکی برای راه اندازی به سرمایه بسیار بالایی نیازمند است اما هزینه های جانبی نظیر دستگاهها و تجهیزات ( مانند شغل فروشگاه خوارو بار ، شغل قنادی ، شغل چاپ دیجیتال )را روی دست صاحبان خود نمی گذارد و سرمایه اولیه مستقیم صرف خرید لوازم یدکی و قطعات خودرو می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.